Musik!

Musik är det bästa jag vet! klarar mig inte utan det ;)

sen vill jag bara tillägga att jag börjar grovt störa mig på en viss person nu :P haha asså, "den" Gnäller, grinar och har sån jävla sympati för sig själv och det är synd om "den" hela tiden, sedan snackar skit om människor som uttrycker sig om det, asså dubbelmoral? sorry men med den attityden och "stilen" kommer man ingen vart med ;) sök inte sån sympati hela tiden och tyck synd om dig och sedan snacka så mkt skit hela tiden om att andra gör det.

Såå åter igen till musiken :D har lite musiktips här

Flo Rida ft. Akon - Who dat girl
Michael Jackson ft. 50 cent - Monster
Keri Hilson - Lose control/Let me down
Bruno Mars - Grenade
B.o.b, Rivers Cuomo - Magic
Akon - Angel
Så nu har ni lite att lyssna på ;)


Jag på fotografering ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0