"Chilldag"

Idag har jag börjat med att vakna för att sedan dra vidare till Hampus :) Jag kom dit och vi började med att åka till centrum och köpa en god juice, yoghurt m.m Duka upp snyggt och satte oss och åt :) MUMS! haha gick t.om upp ganska tidigt idag för att hinna med lite mer. Efter frukosten så chilla vi och tjöta mest med lite lyxiga spá saker. Sen kom hanns mamma hem och gjorde en jättegod thaigryta med ris, också skitgott! och till efterrätt blev det inlagd päron med grädde och riven choklad, Riktigt lyxigt blev det :) en riktig glidar dag idag!
Vi han iallafall hinna ta ett kort snabbt innan vi börja äta frukosten haha vi va så hungriga ;)

Men men de va de jag hade på härtat som hände idag




Kommentarer
Postat av: sandra

vart köper du ditt löshår? :) och hur får du din hårfärg inpassande så bra med ditt löshår? tacksam för svar :) kram

2010-11-06 @ 02:14:27
Postat av: Jessica

Hej :) Jag köper mitt löshår på www.rapunzelofsweden.se

Ibland färgar jag det om de behövs och när jag satt i det så klipper jag alltid till håret så att "uppklippningarna" går ihop :) ett bra tips om löshåret blir väldigt slitet fort är att använda överdrivet mycket balsam och inpackningar :) Kram

2010-11-23 @ 20:51:19
URL: http://jessicaannasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0