Hårförlägning.

Har fått väldigt mycket förfrågningar om just mitt hår så tänkte skriva lite om det i inlägget :)
Vad jag använder för löshår, hur jag stylar det m.m..

Jag köper mitt löshår på www.rapunzelofsweden.se


Jag brukar alltid sätta i med "microringar" och det har funkat jättebra hittils. En nackdel var att det löshåret fällde en del.
Men jag testade en ny grej och satte in löshår slinga för slinga med keratinvax. och de va verkligen jättebra för det känndes met äkta! så jag skulle nog rekomendera att sätta i med keratinvax om man vill ha i löshåret länge. Och om man bara vill använda löshår vissa tillfällen så funkar clips väldigt bra :)

TIPS! Använd mycket balsam och hårinpackningar för bästa hållbarhet. Sov i fläta! Och om man ska sätta i med keratinvax så platta inte håret förlångt in eller blås håret med för hög värme, då kan allt bli en stor smet.. :)

Hur jag stylar håret!
Det är väldigt olika beroende på vart jag ska. T.ex om jag ska ut och festa så brukar jag tupera det lite så ja får en snygg volym på håret. Ska jag ut på stan och fika eller shoppa brukar jag ha en "ledig" frisyr där jag sätter upp i en ruffsig toffs eller "bulle".  


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur många paket ska man köpa så att det ser tjockt och äckta ut ? :) tacksam för svar / Jessica

2010-12-01 @ 15:30:57
Postat av: Jessica

De beror helt på hur tjockt hår du har eller vill ha? :) Jag har ganska tunt hår och använder 5-6 paket och då får jag tjockt hår :)

2011-01-05 @ 16:16:28
URL: http://jessicaannasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0