Halloween!

Nu är det äntligen halloween! För mig så när hösten börjar komma så längtar jag till halloween, för att klä ut sig och ja de händer såklart massa skoj på halloween :) Ungar som springer runt och säger "Bus eller Godis" i varenda hus. Tycker ni det är kul med halloween? Och vad gör ni hellst då? Ut och festar och klär ut sig? Sitter hemma och ser några bra skräckisar och myser med godis? Skriv gärna vad ni tycker om att göra hellst. Själv tycker jag om både och, det beror ju helt och hållet på vilket humör man är på men självklart tycker jag det oftast är lite roligare med partaj och utklädnad ;)

Vad ska ni klä ut er till? Och vad tänker ni på först när ni hör ordet "Halloween"?

Det första jag får upp i huvudet är pumpor, tycker det är fint när folk skär ut ögon mun osv och sätter in ljus i dom så dom står och lyser sådär mysigt :) 






  

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu hoppas jag ni har tagit bilder som man får se hihi :D Hade ni roligt?



Ha en göörbra söndag :) Kram, kram

2010-10-31 @ 10:53:38
URL: http://lottasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0