Mycket som hänt

Oj de har verkligen varit fullt upp för min del denna veckan :) Därav dålig uppdatering. Men jag ser att ni håller er kvar och är nyfikna på vad som kommer här next ;)

Kan kortfatta allt.

Varit och kollat på en häst, han va jättefin och nu har ja han på prov en sålänge, och allt ser lovande ut! så snart kommer han bli min :) jätteglad är jag!

Sen i lördags skulle vi åka till Arlanda och hämta våran nya vovve men de blev aldrig av tyvärr för dom fick inte ta med sig två hundar i samma bur alltså (flygbolaget) satte stopp för det, så vi stod redo att åka och fick höra den dåliga nyheten. Men men inget att göra åt vi får bara vänta ett litet tag till nu sen får vi äntligen hem henne! För nu får dom inte strula mer :)

Så nu fick ni veta en del av vad som har hänt.. Ja just det höll på att glömma.. Har ju målat huset och grejat massa med renoveringen och allt börjar äntligen falla på plats och bli skitsnyggt! :)

Uppdaterar så snart ja kan igen med Dagens tips osv..

Vill bara tillägga att nu är ja jättesugen på Havreboll och vaniljcola! Är inte ni ? ;)




Kommentarer
Postat av: Lotta

Lät som en bra uppdatering det där :) Kul, har ni målat mer på garaget?



Ja synd att vi inte fick åka..Hoppas de kommer med nya besked snart. Och att de inte strular nå mer.



Hoppas du får en superonsdag syster yster! Spännande att höra mer hur det går med Rolle :)



Kram,kram

2010-10-13 @ 09:17:51
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Häst?! Då måste jag få komma upp snart och titta på honom :)

2010-10-13 @ 16:09:33
Postat av: Jessica

Madde: Klart du ska göra de tycker jag :) han är jättefin! bara att säga till när du vill komma, hade varit jätteskoj :)



Lotta: Ja hela garaget är färdigt nu och snart halva framsidan på huset hehe. Jo men klart, nu är nya datum satta att få hämta henne så denna gången får vi hoppas att inget mer strular :)Jo allt går bra med han! så nu ska jag snart köpa han, längtar! hehe :) Detsamma lotta! så hoppas jag vi syns till helgen om du inte har allt för mycket plugg :) Kram

2010-10-14 @ 02:20:35
URL: http://jessicaannasvensson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja vad gör du i helgen? Kanska kan komma upp då om du har lust?

2010-10-14 @ 13:55:42
Postat av: Jessica

Jag gör inget alls :) klart du får titta förbi! hade varit jättekul! :)

2010-10-15 @ 02:02:28
URL: http://jessicaannasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0