Dagens Tips.

Denna metoden har jag själv inte testat har bara testat riktig tandblekning och jag tyckte det hjälpte bra :)
Men det är inte bra att bleka tänderna med massa ämne som fräter der förstör emaljen.

Så jag hittade denna metoden som lät jättebra, utan starka ämnen som bara förstör tänderna det är värt att testa!
Ska faktiskt testa det själv någon gång och då kommer jag berätta om det mer, om det funkade osv..
Men jag tycker det låter jättebra och apelsinen är god att äta med.. massa vitaminer, perkekt!

Det är tydligen många som har testat det och dom såg skillnad direkt!
Ämnerna som finns i apelsinskalet rengör och bleker.. bra va? Värt att testa.

Glöm inte att om ni testar det så får ni gärna slänga in en kommentar och berätta om de gjorde skillnad och va ni tyckte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0