Stalker!?

Jag har serriöst fått en stalker efter mig som alla runt om kring mig har märkt och sedan sagt till mig tills jag började kolla upp detta och serriöst det stämmde.. Det börjar bli väldigt creepy nu för denna stackars tjej har inget eget liv eller egen stil hon kör på min stil :/ ja menar man ska följa sin egen stil? skriva saker som kommer från sitt hjärta och ingen annans? Mina vänner som läser detta vet vem det är men jag tänker inte lägga ut några namn eller peka ut henne, förhoppningsvis förstår hon själv när det börjar gå till en överdrift!

Först började allting märkas på facebook då hon kopierade inprinsip mina "logginlägg" och skrev om något ord eller så.. eller använde sig mkt av ord som jag skrev eller t.o.m kopierade rakt av! sen så nu har hon precis startat egen blogg och redan skrivit "min blogg kommer att handla om mitt liv, mode och skönhetstips m.m ni kommer att märka.." hon ändrade alltså bara ordet "mode" istället för det jag skrev "recept" hmm.. man vet aldrig vad som kommer här näst? jaja.. så är det med det är som sagt mest synd om henne för man ska som sagt följa sitt hjärta m.m inte någon annans :) De va allt jag hade på hjärtat nu.

Kommer lägga upp "Dagens Tips" lite senare idag :)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: camiiisexzita

ja herre, det är helt genomskinligt, med tanke på att hon kopierar sättet du tar dina bilder, gör allt för att se ut som dig, gör allt som du gör..hon kan lika gärna va sig själv för hon kommer aldrig att bli dig :P

2010-09-24 @ 19:55:39
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag håller med totalt :) lika bra att hitta sig själv och köra på sin stil det de som gör en speciell :) inte att härma andra pågrund av dålig fantasi.. :O

2010-09-24 @ 22:40:01
URL: http://jessicaannasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0