Perfekt dag.

Vaknade tidigt gick på långpromenad ca 1 mil, sedan hem och duscha efter det drog vi till torp :) Skulle bara åkt med "bara för att" men ändå kom jag hem med ett par nya sommarskor.. kunde inte låta bli haha :) Efter jag kom hem la jag mig i solariet och efter det hjälpte jag till med att renovera här hemma, dom gör om hela köket, kommer verkligen bli skitsnyggt och längtar tills allt är klart! :)

Har inte uppdaterat på ett tag så här kommer lite av vad jag har gjort och på dom nya skorna :)



Toast till frukost hos Hampus :D


Jag, Emma och Hampus gjorde äpplepaj, varm oboy med marshmellows (hur de nu stavas) och mangokräm med färsk frukt i. Skitgott :)


Sen har det hänt massa mer men tar de i ett senare inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0