Saker som ni kanske inte visste om mig?

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad men seg.

Är det nåt du absolut inte äter: Lök :P

Kläder just nu: Rosa Mysdress.

Vad sa du senast: Trinny. (Ropade på hunden)

Sommarplaner: Resa till ett varmt land.

Fisk eller badkruka: Beror på graderna i vattnet :)

Saft eller alkohol: Båda.

Hur många kuddar sover du med: Två.

Favoritväder: Sol och varmt.

Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.


Kommer du ihåg din första kärlek: Japp.

Älskar du honom fortfarande: Nej.


Hur många barn vill du ha när du blir stor: Haha jadu, de tar jag när det kommer.


Bio eller promenad: Båda.


Är du kittlig: Ja.


Snarkar du? Nej inte vad jag vet iaf :P


Stjärntecken? Oxe.


Rädd för insekter? Inte alla men för många.


Äckligaste insekten: Fästing eller mygga tror jag.


Största svaghet: Hmm.. Min medkännsla för folk tror jag.


Det här är jag bra på: Allt ;)


Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga såklart.


Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har redan båda :)


Stökigt eller välstädat? Välstädat.


Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nja man vet aldrig.


Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger.


Är du rädd för blod? Nej.


Anser du att du är stark? Haha OM jag är ;)


Vad gör du om du får hicka? Jag hickar?


Använder du knark? Nej.


Kaffe, te eller inget? Båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0