Till i'm gone..

Längtar så till nästa vecka.. vet snart inte vart jag tar vägen snart så mycket jag längtar!! Släpper all gamal skit och tar nya tag mot en ljus framtid :)

Är så himla lycklig just nu, allt flyter på som det ska.. kan inte ha det bättre :) snart dra igång körtkort med efter vintern!

Iaf nästa vecka kommer det hända massa kul, men det är hemligt ;)

Dom som säger en massa skit om mig.. Synd att ni inte litar på mig utan fortsätter kasta eran eviga skit.. men det rör mig inte ryggen längre det är ni som får leva med era illusioner och skit som ni tror på.. tycker synd om er iaf.. men tro vad ni vill eftersom ni är rädda för sanningen :)

Är så glad att jag har mina underbara vänner, familj och *****.. ni betyder allt <3 :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0